Tuesday, March 3, 2009

vUXENKUL.

nu har jag slarvat med träningen ett par dagar. inte okej. verkligen inte okej. men jag har inte varit hemma i helgen. och ja, jag letar efter godtagbara ursäkter. det är inte en av dem. nåväl. ibland blir det bara inte av. idag har jag inte orkat. har inte varit ute på hela dagen. dock är jag fantastiskt svag i benen. och i hela kroppen i princip. låt säga såhär. jag har inte varit ute ur lägenheten. men jag har tränat ändå. par-träning är den bästa träningen. japp. jag behöver ju inte gå in på några detaljer, men jag säger bara en sak.

mmm mmm mmm.

nu bakar jag muffins. måste ju jobba på den där bikinikroppen. hmpf. bakar i alla fall muffins till sambon som skulle komma senast halv åtta. muffinsen är klara. och jag får beskedet att hon inte kommer hem förrän kl nio. det är faktiskt inte okej. orka.

så nu blir det promenad runt sjön istället.

2 comments:

Anonymous said...

vuxenträning är mumma... sena sambos är inte mumma...

danielfrilans said...

Kul att du håller igång och tack för kommentaren på min blogg.

Missa inte att logga din pass på
www.funbeat.se

Hur kul som helst. Bra att få struktur i träningen.

Jag får leta nya templates så länge det där med kodning och photoshop är lite utmanande. Tack för tipsen.