Wednesday, March 25, 2009

aH MEN DU VET OXÅ LIKSOM HALLÅ.

jag undrar en sak. eller jag har tänkt på en sak. som jag är ganska säker på att jag hört förut. av just personen ifråga. har jag drömt att c sagt att någon sagt att han är lik martin björk? någonstans i mitt förvirrade huvud finns ett minne av att han sagt det till mig. kan det vara så, någon som vet?

hur som helst så är han det. kanske, om man tittar riktigt noga så är de inte speciellt lika. men det är något där ändå. jag har aldrig tänkt på det innan. ALDRIG. men idag. och ja. jag har såklart kollat på fråga olle ikväll. premiär och allt.

så. bortsett från att c är lik martin björk kan jag också dra en annan slutsats efter kvällens program. dock inget nytt. men jag har inte skrivit det här innan. ann söderlund måste ju vara en av sveriges härligaste kvinnor. jag har diggat henne sedan i höstas när hon var programledare för världens härligaste män. som för övrigt var ett sjukt bra program. ann är grym. hon är enkel. sjukt rolig. och en riktigt skön människa. dessutom ser jag en del av mig själv i henne. och jag är ju också grym så det verkar ju logiskt.

och nu är det girls of the playboy mansion. också premiär. tjeprogrammens drottning. vad fan. dumt. där gick den tentan åt helvete (som om jag pluggat ändå). holly, bridget och kendra må vara stereotyper. men jag älskar dem. älska är måhända att starkt ord. kendras skratt däremot. jag klarar det inte. men men. man kan inte alltid ha det perfekt.

bara nästan.


så. nu har jag läst igenom ovanstående text och insett följande två saker. nummer ett. samtliga kvinnor nämnda i den här posten är blondiner. nummer två. hade man inte läst någon av mina föregående blogposter, eller känt mig, så hade man garanterat tagit mig för en bimbo. eller ännu värre. en fjortis.

skiter väl jag i.

No comments: