Wednesday, March 11, 2009

eXTRA EXTRA.

skulle vilja göra ett litet tillägg till min blogpost om att vara hockeyänka. ett litet förtydligande. insåg väl att det lätt kunde misstolkas. lite som att jag tycker situationen är jobbig. eller orättvist. eller nåt annat trams. men saken är ju den att det är precis tvärtom. och det är därför jag inte riktigt hänger med i vad som händer. det är inte riktigt min stil. det är väl det som gör mig lite konfunderad. dessutom ska man inte döma ut saker förrän man testat. igår var jag så sjukt stolt. karln var grym på plan. jag var till och med intresserad av spelet. och tro det eller ej. men för första gången i mitt liv tittar jag på en hockeyspelare i full mundering och faktiskt tänker: fy fan vad fin han är.

och jag gillar det. för det uppskattas. och jag fixar hellre för någon som uppskattar mig än för någon som inte gör det. så är det nu. jag uppskattas. och det vill ju alla människor.

dessutom är jag kär. och det är precis vad jag gillar mest i hela den här situationen.

No comments: