Monday, March 9, 2009

uTMANING.

ja. jag är en svag person. och jag älskar utmaningar. så nu kör vi. utmanad av allas vår [favoritbulle].

tre jobb jag har haft: snickare, servitris/barista, reseledare
tre platser jag har bott på: växjö, oslo, mallorca
tre saker jag gillar att se på tv: how i met your mother, entourage, matlagningsprogram
tre favoriträtter: köttfärsröra, grillad tonfisk, tapas
tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: stallvägen 18, canada, vietnam
tre personer jag utmanar: [storasyster] [tommen] [karin]

2 comments:

Anonymous said...

här kommer storasysters svar:

<3 tre jobb jag har haft:
servitris, butiksbiträde, flygledare

<3 tre platser jag har bott på:
uppsala, malmö, oslo

<3 tre saker jag gillar att se på tv:
gossip girl, two and a half men, film

<3 tre favoriträtter:
sushi, grillad tonfisk, mammas pastasås med skinka

<3 tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
stockholm, new york, vietnam

älskar dig min ängel! pussiluss

Anonymous said...

Stallvägen18..:O vad händer där??Du är bra