Monday, March 23, 2009

i'M AWESOME.

så har man varit på arbetsintervju. jag regerade som vanligt. nej. nu ska vi vara ödmjuka. men det gick faktiskt väldigt bra. ska vidare på en andra intervju nu i veckan. har jag tur går allt vägen och jag har jobb fram till midsommar. då blir det cash flow och mindre impulsivitet. ovanligt för mig. gå efter schema OCH ha pengar. hur ska detta gå.

igår var det säsongspremiär för airsoften. åtminstone för min del. de andra har kört en eller två gånger redan. vädret var perfekt. det gick riktigt bra. bortsett från ett liten missberäkning i skotten. jag fick mer eller mindre slut på skott efter ett litet anfall på motståndarna. med fyra skott kvar kommer man inte långt. speciellt inte med ett vapen som spottar ut skott. men. sis är inte dum. och valde att förvalta sina sista skott väl. hon gjorde det riktigt snyggt när hon smög sig på en av skyttarna bakifrån och sköt ut honom totalt. oh yes. det gäller att vara smart. och tyst. ska se om jag kan lägga upp lite bilder från gårdagens spel sen. ni får hålla tillgodo med denna sålänge.


nästan fem timmar fullt ös ute i skogen och friska luften tär dock på energin. trött som få tog sig sis sedan hem till v för lite hemmamys. god mat. lite godis. beck på tv. och världens bästaste sällskap. och så. så.

nu slog två koppar kaffe till i skallen och koffeinkicken är ett faktum. lika bra att ta tag i plugget medan man är uppe i varv. men först blir det lunch.

vi steks.

No comments: