Saturday, March 28, 2009

nJAE.

jag tycker inte om fulla människor. åtminstone inte när jag själv är nykter. jag vet. alla har det så. jag bara konstaterar. jag har fruktansvärt svårt att vara trevlig när jag hamnar i en sådan situation där jag måste prata med en berusad person. så nu bittrar jag.

jag får bittra. min karl överger mig hela helgen för att han ska vara full. det är argumentet. då satte min tävlingsinstinkt in. och jag tänkte. jag ska nog visa honom full. sen behärskade jag mig, slog tävlingsinstinkten till marken och gick till systemet och köpte fyra öl. samtliga fyra skall insupas imorgon. och det är allt. jag nöjer mig så. jag är ju trots allt lite äldre. karln ska komma hem (till sig) tidigast klockan tolv på söndag. på dagen alltså. det är någon form av mål. jag håller mig borta av ren princip.

karlar. can't live with them. punkt. som r skulle sagt. fast om kvinnor då.

karlar.

No comments: