Tuesday, March 24, 2009

hATOBJEKT.

har börjat kolla på tv. det hör ju inte till vanligheterna. men den senaste veckan han jag tittat en hel massa. ganska trevligt. den kan liksom vara på i bakgrunden. dock inte om det visas ensam mamma söker. fruktansvärda program (musik). men det ämnet har jag redan behandlat en gång här. behöver inte gå in på det igen.

men. morgonprogrammen är ganska trevliga. då menar jag inte tvins produktdemonstrationer eller de käcka ordlekarna som presenteras av diverse bimbos (även manliga i detta fall) med påklistrade leenden. nej. jag menar nyhetsmorgon och gomorron sverige. dock bör tilläggas att nyhetsmorgon idag hade hundar i studion. och där gick min gräns. jag hatar hundar. ja okej. hundvalpar är söta. men hundar är äckliga. på alla sätt. ni behöver inte ens försöka argumentera emot. hundar dreglar. hundar äter sin egen skit. och andras också för den delen. hundar bits. hundar skäller. hundar är osmarta. de låter andra människor styra deras liv. hundar flåsar. hundar är äckliga. så. med hundar i studion bytte sis omedelbart till mtv för lite komerciell musik. inte mycket bättre. men allt är bättre än hundar. till och med barn och justin timberlake.

jag önskar död åt alla hundar.

3 comments:

Anonymous said...

håller helt med! hundar är äckliga. det värsta är när ägarna inte har dem i koppel. Hur tänker man då?!

Anonymous said...

titta lilla vovsingen! vaaa ! tå timla töööt! ooooh lille bubben! aah! aaah!

Anonymous said...

Du vet att jag är med dig! En utrotning vore på sin plats...