Friday, March 27, 2009

iRRITATIONSMOMENT.

det finns ett par saker man kan irritera sig på mer än andra. här är några förslag.

  • när folk inte respekterar ens personliga sfär. okej att det är mysigt med närhet. men jag vill gärna välja med vem.
  • när någon pratar medan man borstar tänderna. jag blir galen. tror du allvarligt att jag kan svara med fyra liter skum i munnen?
  • när folk avbryter eller börjar med annat medan man ännu pratar. sluta lyssna, fine. men avbryt inte.
  • när man är ute och går och personen man går med trycker ut en i diket. typ.
  • linda rosing.
så. bara några förslag som sagt. vad irriterar ni er på?

2 comments:

Anonymous said...

Folk som behöver för mycket uppmärksamhet... Slutar ofta med att man väljer att å därifrån istället ;)
SoS

Anonymous said...

När någon jag pratar i telefon med pratar med någon annan. RING MIG ITNE OM DU INTE VILL PRATA MED M I G.