Friday, March 6, 2009

bORDSHERRAR.


okej. jag skulle pluggat hela dagen och kvällen igår. istället hamnade jag på amår-banketten. amår är (som bekant för många) en arbetsmarknadsdag som anordnas av ekonomjävlarna på universitetet. hela kalaset avslutas varje år med en brak(?)fest i allas vårt m-hus. sis fjäskade (inte så mycket) till sig en biljett till banketten av kära p. hon är bra den där p. helt gratis också. det gillar vi. speciellt när kalaset egentligen kostar 350 spänn. nej tack, om man kan gå gratis. så vi blev ett glatt gäng som begav oss mot banketten. bordsplaceringarna var indelade i 28 bord om åtta personer. och vem fick sis vid sitt bort om inte allas vår soran ismail. hon var nöjd med det. det enda de två konstaterade var dock att det inte var goda drinkar på 1000apor-festen i visby i somras och att det hördes att jag och [klara] var från samma ställe. spännande kväll.

...

sen hände det ju faktiskt en annan grej igårkväll. som faktiskt gjorde hela kvällen VÄLDIGT spännande. men det kan jag ju inte skriva här.

men grymma är vi.

...

nu är det bara den där jäddrans tentan kvar. jag är så dålig.

No comments: