Tuesday, March 3, 2009

sOMMARTIDER.

nånting säger mig att sommaren 2009 is the shit. jag bara känner det på mig. det är roadtrip på g. hoppas jag åtminstone. jag sparar slantar så gott jag kan (det vill säga, inte så gott) och ser starkt fram emot detta lilla event. och även om det inte blir av, så är det åtminstone något jag kunnat gå och längta efter. jag gillar att längta. det är därför jag alltid spekulerar och funderar på saker jag vill hitta på. jag planerar små resor eller happenings, mest för att det är kul att spåna. oftast blir det inte av. men vad fan. det är ju ändå inte målet som är det roliga, det är ju faktiskt resan dit. klyschigt som tusan, jag vet. men ack så sant. lite som det här med intimitet. en kyss, till exempel. det är ju stunden precis innan som är bäst, inte själva kyssen i sig. hänger ni med? gött.

åter till sommaren då. vad har den egentligen att komma med? jo. en jäddrans massa sol. jag känner det. plus att det alltid är sol på gotland. oh yeah. fokusera sis. roadtrip då. norra usa. det kan bli dyrt. men man kan inte gå omkring och spara alla pengar till framtiden. vem vet. man kanske inte ens har någon framtid. lika bra att leva medan man kan. sen blir det jobb hemma på gotland, som ju är det enda rätta stället att vara på sommaren. sen blir det med all säkerhet en hel massa besök till grann-ön. lillebror även kallad. som är lite sämre än min ö. men eftersom att världens troligtvis härligaste karl finns på den ön under sommarmånaderna, så är det ju inte mer än rätt att världens troligtvis härligaste tjej och befinner sig där ett par gånger under samma tid. v och m är en grym kombination. så. öland kan komma att bli något av sommarens tema

ett annat av sommarens stora teman kommer att bli after beach och syskonkärlek. en superb mix utan dess like. efter förra sommarens brist på syskonkärlek (tyvärr) finns det nu en hel massa att ta igen. och var gör man det bäst än på kallis after beach med en kall öl i handen (magen)? kommer blir en bra sommar detta. om tid och pengar finns, blir det även ett besök till sveriges näst-näst-bästa västkust. gotlands är ju den bästa. ölands får nog komma därefter. och sen har vi den fastländska västkusten, som i detta fall involverar göteborg och halmstad. för där finns två av mina allra bästa.

sen får vi väl se till att undertecknad får sig ett par besök på ön också. kärleken kommer (förhoppningsvis?) och hälsar på. jag räknar också med nobelt besök från gävle, i form av världens bästa m. och götets härligaste filur borde snart få tummen ur och besöka sveriges saint tropez och lilla mig. om man aldrig varit på gotland tidigare, så är detta en perfekt sommar att göra ett besök. tänk på det n. sen är det ju faktumet att alla kommer hem en sväng på sommaren något av det bästa. a, l och e, jag räknar med en favorit i repris från julen. vi är ju en riktigt bra kvartett. jag saknar er.

så. sommaren skall bli awesome faktiskt. mina förhoppningarn är skyhöga. livsfarligt. jag som inte ens jobbar så. man skall alltid gå in med lägsta möjliga förväntningar. men. ja. ibland får man göra undantag.

nu saknar jag bara en bikinikropp. någon som har en till övers?

2 comments:

Anonymous said...

Tokdiggar detta inlägget, jag ska göra mitt bästa för att göra din sommar till den bästa, om det så betyder hängande på fastlandet, stora eller lilla ön=) Du är bäst

Anonymous said...

Detta kommer bli den bästa sommaren. Den bästa verkligen. Har precis lika skyhöga förväntningar som du min ängel. Och dom ska infrias. Både dina och mina. Tjo!
Älskar dig stjärnstopp!