Sunday, March 29, 2009

sÖNDAGSBLOGGEN.

god kväll. jäddrans vad trött jag är. det här måste avklaras snabbt. veckan har varit bra trots fullspäckat schema. veckan som kommer bjuder på lite mer lugn och ro. gött. här kommer veckan som gått.



veckans låt. jumper - när hela världen står utanför. ja det hade man aldrig kunnat gissa. men den är ju ett riktigt lyckopiller.
veckans ord. sockerklump. för det är vad jag är. enligt vissa åtminstone.
veckans i-landsproblem. såhär ligger det till. när du ställer in din msn-status som upptagen. då blinkar inte dina konversationsfönster alltid. det resulterar logiskt nog i att man kan missa en hel del viktiga saker. vi ogillar.
veckans pryl. pyssel. för denna vecka har jag knåpat ihop en helt fantastisk kungakrona till min prom king. jag är grym.
veckans citat. [ja, men han ska väl inte få ligga med en snygg tjej bara för det?] sis förklarar för vänner. att bara för att man fyllt år ska man inte ha en massa förmåner.
veckans parentes. det är jobbigt att vara mätt.
veckans bubblare. veckans björntjänst. som blir min rensning av handfat och vattenlås härom dagen. det var inte vackert. jag lovar. men välbehövligt. jag lovar.

nu blir det dusch och sova. och det bästa av allt. jag får krypa ner i nytvättade krispiga lakan. med världens bästa v. sov gott kamrater.

No comments: