Saturday, June 28, 2008

verkligheten.


först.
tack oskar. för bra musiktips.

sen.
nu börjar det så smått komma krypandes. jag ska faktiskt flytta. från femton personer som jag umgåtts med konstant i snart fem månader. och med konstant så menar jag konstant. ibland till o med sovit med. man ska tillbaka till det där hemma. till verkligheten. jävlar vad jobbigt det kommer bli på tisdag. jag hatar avsked. för att jag är dålig på det. jag kan liksom inte. jag har samlat på mig en hel del tårar under året som gått. som liksom finns kvar inom mig. jag vet. att på tisdag kommer allting släppa. jag kommer gå sönder. min bubbla som jag befunnit mig sedan förra våren. den kommer att brista. men hur ledsen jag nu ändå borde vara. så kan jag inte låta bli att vara glad. lycklig. nöjd. förväntansfull.

men.
tisdag blir en sminkfri dag. av praktiska skäl.

usch.

No comments: