Friday, June 6, 2008

fredagsbloggen.

dags för ännu en fredagsblogg. dennas gång. live från sverige. sis i egen hög person. live från campus. fy tusingen vad najs det är här. jag älskar det. jag älskar sverige. jag vill inte åka tillbaka till den lilla skitön. jag vill vara kvar här. för alltid.

veckans låt. thomas andersson wij - landet vi föddes i. för att den säger så mycket. om sverige.
veckans ord. sverige.
veckans i-landsproblem. jag har ett jobb jag inte vill tillbaka till.
veckans parentes. jag har brutit min celibat. som planerat.
veckans bubblare. veckans land. sverige.

2 comments:

Anonymous said...

veckans mest oklara - byggkransfetish?

Anonymous said...

Jag ligger hemma på min lurviga vardagsrumsmatta med fönstren öppna och dricker vin. Grannarna har någon fest och spelar den där "hum-hum di mare"-låten. Ligger här och önskar att jag också hade fortsatt att leva i celibat. Men en office-crush kom emellan. En gift sådan. Fyfan. Ibland önskar jag att livet var busenkelt. Men hur kul hade det varit då?

Tycker att du ska stå på dig och köra på med jobbet även om det är tungt nu. Själv har jag varit sjukt nära att ge opp ett par gånger men kämpat vidare och det har visat sig värt det. Kramar!