Sunday, June 1, 2008

morrn.

god morgon vänner. en liten uppdatering från jordens mest deprimerande ställe just nu. vaknade en timme innan klockan skulle ringa. av det underbara faktum att mina fötter under natten fungerat som någon form av buffé för allas vårt älskilngskryp. myggan. täckt av myggbett släpar jag mig upp ur sängen för att vara med om nästa häpnansväckande upptäckt. det pissregnar. igen. fortfarande. konstant. ur högtalarna spelas nu tough alliance. och jag dricker kaffe. snabbkaffe. sen ska jag jobba. har totalt lagt ner all fokus på jobbet. nu kan jag bara tänka på en sak. solsemester i sverige.

om femtio timmar och tolv minuter. då åker jag härifrån. om femtiosex timmar och fyrtiotvå minuter. då är jag i växjö. där startar jag min solsemester.

vart ska ni semestra i sommar?

2 comments:

Anonymous said...

PÅ GOOOOOOTLAND!

Anonymous said...

hahahahahaha....jag dööör så kul med buffén.... älskar dig!