Tuesday, June 10, 2008

livsvanor.


jag har lärt mig att man inte ska salta pastavattnet innan det kokat upp. det har nånting med nånting med ämnena i saltet att göra. denna idé medför dock att man ibland glömmer att salta. då blir pastan inte god.

min sista pasta på drygt en och en halv månad. japp. nu är det allvar. det här är faktiskt inte okej. nu blir det ändring av livsvanorna. på min resa genom drygt fem kilos viktminskning på denna tid ska jag leva på sallad. kyckling. tonfisk. bär. nötter. och vatten. massor med vatten. och motion såklart.

jag ser verkligen fram emot det här. faktiskt. nu är det skärpning på hög nivå. alkohol bort. bröd bort. pasta bort. kaffe bort. mina kollegor kommer tycka att jag är världens tråkigaste person. i don't care.

nån som tror på mig?

No comments: