Tuesday, June 10, 2008

meningslöst.

oj jäddrans. nu är min tid snart slut. för att stilla min bloggabstinens för de kommande sju timmarna så skriver jag ett inlägg till. om ingenting. min bloggbok ligger i säkert förvar i handbagaget. i min svarta väska med röda körsbär på. den är fin den. bloggboken är det allra viktigaste i mitt handbagage just nu. och ipoden. och mobilen. och plånboken. okej. inte det allra viktigaste då. men väldigt viktig.
har spenderat nästa en timme på att läsa bloggar. jag är seriöst skadat. men. för att göra detta konstaterande till en mindre börda för mig. så kan jag också konstatera att jag är inte ensam. om att vara skadad alltså.

folk tycker att jag är lite märklig i allmänhet. det får jag höra ofta. men. jag gillar det. jag är märkligt. i'm a weirdo. jag får också ofta höra att man inte vet om man kan ta mig på allvar. och vet ni vad. det vet inte jag heller.

nu är min tid snart slut. så kan jag ju inte skriva. låter ju som om jag ska dö. det har jag inga planer på.

puss!

No comments: