Sunday, June 15, 2008

stekare.

det gick ju inte helt som planerat. och som resten av sverige så blir jag fotbollsproffs när det är tillställningar som denna. och har då såklart en massa åsikter. om saker som jag egentligen inte vet nåt om.

det hade väl varit bättre att backa tillbaka de sista minuterna av matchen. vi hade ju 1-1. spela defensivt. nöja sig med 1-1. men nej. ett mål i baken skall man ha. det hör liksom till. suck.



stämningen var i alla fall god vid avspark. så här ser det ut där jag befinner mig. när det är fotboll.

på tal om stekare. eller nåt. jag läste att det var röda shorts och vit skjorta som gäller för denna sommar. om man är stekare alltså. idag fick jag mitt första exempel på detta. var på flygplatsen och tog emot ett flyg. varpå det kommer en gäst i just denna utstyrsel.

det är humor.

No comments: