Sunday, June 29, 2008

chefen.

min chef är tillbaka från semestern. jag sitter på kontoret med honom nu och försöker jobba. det är inte helt enkelt. jag får skrattattacker konstant. han är en märklig person. skönt att ha honom tillbaka. vi är ganska lika han o jag. vi har sjukt kul ihop. när människor har samma dåliga humor så brukar det gå bra. dock kan folk i ens allmänhet tycka att man är lite störd. men jag är störd. och jag gillar det. min chef är också störd.

när vi är ute diskuteras det vilt om vilka typer av tjejer eller killar man håller utkik efter på krogen. han känner min typ. jag känner hans. förbannat kul. men lite obehagligt ibland. ibland hinner han liksom före. innan jag ens sagt eller sett något. han passar dig. konstaterade han senast idag. det är en bra chef jag har.

vi brukar spendera dagarna med att citera sköna scener ut friends. eller entourage. eller något annat meningslöst. sen fnissar jag. vilket han tycker är väldigt underhållande. jag får mina små fnissattacker igen. och han förstår aldrig vad det handlar om. men vem vet det.

nu sitter han och gör märkliga ljud här bredvid mig. och sjunger på allt möjligt underligt. han har precis översatt youth of the nation till svenska. han har mycket märkligt för sig. men jag gillar honom för det. jag kommer sakna honom sjukt mycket.

uthängning nummer två. en stockholmare. igen.

No comments: