Friday, June 27, 2008

fredagsbloggen.


idag med bild.

vilken vecka det har varit. ni anar inte. jag har så galet mycket att göra. men allt känns bara underbart. allt klaffar. totalt. är stressad. men sjukt glad.

veckan har bjudit på en hel massa trevligt. ska inte gå in på några detaljer. jobbet går riktigt bra. jag kör slutspurten nu. ja. för ni vet väl att det är min sista fredagsblogg innan jag flyttar hem. hem. HEM. det är värt att firas.

veckans låt. those dancing days - hitten. total lycka. tack allra käraste syster.
veckans ord. hopp. för det har jag. hopp om mänskligheten. hopp om att den här sommaren kommer ha mycket att bjuda på.
veckans i-landsproblem. jag börjar få slut på i-landsproblem. det är ett problem.
veckans parentes. fniss. fniss. fniss.
veckans bubblare. veckans vackraste plats. som blir mallorca. ett värdigt avslut tycker jag. döm själva av bilden.

2 comments:

Oskar said...

Those Dancing Days är helt greit. Bara för det får du ett tips till,
The Disciplines. De flesta är från Norge, lyssna på Oslo bland annat.

http://www.myspace.com/disciplines

Anonymous said...

DU kan va en bag in box...