Friday, June 13, 2008

fredagsbloggen.

och så var det fredag igen. denna gång inte live från sverige. trist nog. nej för nu är man tillbaka på jobb. smått oinspirerad. men men.

veckans låt. hardcore superstar - we don't celebrate sundays. jag vet. den är gammal. men sjukt bra. kan inte riktigt släppa den.
veckans ord. blogg. förstår inte att jag glömt det ordet tidigare. guds gåva till mig. just nu iaf.
veckans i-landsproblem. jag glömde mitt svenska sim-kort i spanien när jag åkte hem. var tvungen att köpa ett nytt. jobbigt.
veckans parentes. blir en slutparentes. )
veckans bubblare. veckans besvikelse. ingen har kommenterat min nya layout på bloggen. illa.

1 comment:

Anonymous said...

Fin blogglayout. Nästan så man skulle kunna tro att du är/vill bli någon form av byggnadsingenjör. ;) Haha. Är du mindre besviken nu? ;) Vi ses i växjö i höst, och du, mallis är väl inte heeelt fel en hel sommar?