Monday, September 28, 2009

mIN HJÄRNA BEHÖVER SÄLLSKAP.

tjejer tänker snabbt. gör vi inte? det går liksom väldigt enkelt att lägga ihop ett plus ett och komma fram till saker som karlar aldrig skulle tänkt på. det är därför vi oftast kommer på karlar med att vara otrogna tror jag. eller så är det bara de som är jävligt osmarta. either way. win win situation för oss i alla fall.

vilken jävla meningslös dag det har varit idag. den kunde lika gärna inte varit. det hade varit bättre att börja den här veckan på en tisdag. jag kunde istället legat kvar i min säng hela dagen och bara glott i taket. det hade nog känts mer meningsfullt. det enda bra med den här dagen är att den snart är över. vilket i sin tur innebär att det är en dag mindre till fredag.

jag är så jävla uttråkad. jag är inte rastlös längre. jag är inte äventyrssökande. jag känner inte att min impulsivitet inte får utlopp. jag längtar inte härifrån. jag är bara satans uttråkad. något måste hända snart. annars vet jag inte vad jag tar mig till. något bara. vad som helst. kom igen. hitta på något. gör något. överraska mig med vad som helst.

måste göra om designen på bloggen också. vår- och sommaroutfiten ska nu bli höst. det kan jag ju alltid roa mig med imorgon.

jippie.

No comments: