Tuesday, September 1, 2009

gOOD MASHED.

och så skjuter vi lite till på jobbiga beslut. och åker till växjö för fem dagar av inget allvarligt. känns skönt. varför göra det idag när du kan göra det imorgon. det var en klok person som sa det.

så. jag har inte träffat karlsloken på hela augusti. fem veckor tror jag bestämt att det var sen sist. inte okej. men ikväll skall det ske. ett kärt återseende. så räkna inte med att höra något från mig förrän i morgon eftermiddag. hehe. nej men då tänkte bege mig bort til campus för nollning och ännu fler kära återseenden. ska bli gött mos (hos lasse på heden. eller good mashed som det heter nu för tiden) att träffa mina galna vänner där nere i söder. fint det.

så. anledningen till att jag egentligen skriver idag. är faktiskt att det finns ett band i min best of lista som jag vet att komerciell radio aldrig kommer kunna ta ifrån mig. ja det skulle vara bandit då. men det är okej. så länge inte mixmegapol eller rix fm är inblandande så är jag okej med allt. för rise against kommer de aldrig röra. mowahaha. suckers.

nån som vill med och se dem i köpenhamn den trettioförsta oktober förresten?

någon?

No comments: