Saturday, September 12, 2009

tUR MAN BARA ÄR TJUGOFYRA. SNART.

så. då har man precis kommit hem från ett joggingpass på fyra kilometer. töntigt lite. jag vet. men jag gillar töntigt lite så. zip it! har jobbat fem timmar idag. får betalt för åtta. jag är okej med det. väntar på middag. nån form av kasslergratäng. jag är okej med det också. i övrigt känner jag att mitt liv är lite småtragiskt. efter ett par år av universitetsstudier och utlandsjobb är jag nu tillbaka på mammas gata. jag bor hos mina föräldrar. äter mina föräldrars mat. jobbar på mitt gamla extrajobb. och har inga vänner på en radie omkring tjugo mil. och däremellan är också ett litet hav som kallas östersjön. men man får väl se det som en "sålänge-grej". och vi vet ju alla vad jag tycker om sånt.

vad gör ni ikväll?
vem umgås ni med?
vad dricker ni?
vilka låtar spelar ni på guitar hero?
hur många kräftor har ni orkat?

No comments: