Sunday, September 27, 2009

sÖNDAGSBLOGGEN.

förra veckan blev det ingen söndagsblogg. det var dåligt av mig. helt klart. men jag var på resande fot mest hela dagen. så är inte fallet idag. så nu jävlar kör vi. får väl sammanfatta de båda veckorna kanske.



veckornas låt. kanye west - street lights. riktigt skön låt. jag verkar ha missat det här med kanye west. har alltid trott att han var en i mängden bland alla töntiga rnb-gangstas. men han är ju riktigt bra. ibland.
veckornas grej. mobiltelefonen. vad skulle man göra utan den?
veckornas citat. honom skulle man kunna göra en film om. min käre bror pratar (inte helt positivt) om pappas polare.
veckornas tema. jobbsökande. temat fortsätter.
veckornas parentes. te är bättre än kaffe.
veckornas bubblare. veckornas katastrof. min dator är ett minne blott. ska bara hitta en hårddisk där jag kan lägga allt jag behöver. sen ska den döden dö. datorn alltså.

No comments: