Friday, October 2, 2009

hERRBESÖK.

jag får herrbesök i natt. och inte vilken herre som helst. min alldeles egen herre. ska hämta karln vid båten strax efter midnatt. och det ska bli så härligt. kärlek. kärlek. kärlek. men innan det ska jag hämta en annan kärlek vid båten. min bästa syster kommer hem ikväll. enbart för att fira min födelsedag som väldigt snart skall infinna sig. och med sig har hon sin nya karl. som jag för övrigt är den enda i familjen som inte träffat. hur okej känns det. inte alls. men nu är det dags.

idag gick jag upp strax efter klockan sju. vaknade strax innan sju a min mor som plockade ur diskmaskinen. fruktansvärt ljud. men det måste ju göras. kanske inte klockan kvart i sju på morgonen dock. nåväl. sen gick jag och lillebror till gymet. där blev det en knapp timmes träning. och nu känner jag mig smutt som tusan.

idag har jag mycket på agendan. ska nog ta tag i dessa diverse ting ganska så nu på en gång.

steks.

No comments: