Tuesday, September 8, 2009

kÄRLEK.

jag vet inte om det räknas som tidig höst. eller bara sensommar. det viktiga är i vilket fall att sättet som solen skiner på så här års är bättre än på hela året. just nu lyser rakt in i mina ögon. och det bästa är att jag bara njuter. det är varmt ute. rosorna här blommar intensivare än innan jag åkte i augusti. och jag är läskigt förälskad. vad mer kan man begära?

jag tror jag har glömt bort lite hur det är att bara vara. en gång i tiden var jag expert inom det området. för två år sedan var det det absolut bästa jag visste. nu kan jag inte riktigt få ro. det är svårt att bara vara utan att tänka. även om det faktiskt är bland det bästa jag vet. och idag har jag mest njutit. njutit av situationen. som såklart kunde varit bättre. men samtidigt så mycket sämre. njutit av att vara i nuet. och mest tänkt (lite får man) på att jag har det jävligt bra.

på en massa plan.

No comments: