Sunday, September 13, 2009

sÖNDAGSBLOGGEN.

vad har veckan bjudit på? inte mycket tyvärr. jag skulle inte önska ens min värsta fiende att vara arbetslös. fy fan det är tråkigt att inte ha något att göra. nu har jag fått jobb lite trots allt. men inte tillräckligt mycket på långa vägar. förstår inte riktigt heller varför jag skulle envisas med att flytta tillbaka hit. jag har min familj här. och det är ett underbart ställe att bo på. men när inga av ens vänner bor på samma ställe. då är det ganska sugigt trots allt.



veckans låt. hockey - song away. fantastiskt härlig låt. och ett fantastiskt härligt band. som vanligt får man inte bädda in den riktiga videon. och då får man nöja sig med ett liveuppträdande. vi gillar.
veckans grej. cv. för det har jag roat mig med att skicka ut lite här och var den här veckan. nu är det bara att hålla tummarna utav helvete.
veckans citat. eftersom jag inte träffar några människor så får den här ketegorin vara vakant till nästa vecka. men inte längre än så hoppas jag.
veckans tema. jobb. faktiskt. eller ja. jag har ju jobbar tre dagar i alla fall.
veckans parentes. jag behöver något att göra. badly.
veckans bubblare. veckans bedrift. jag sprang en hel kilometer längre än vad jag brukar igår. och hade nog kunnat springa ett par till utan problem. vi snackar inte någon bra tid. men ändå. skön känsla.

No comments: