Wednesday, September 16, 2009

oM NÅGON UNDRAR.

hel plötsligt blev jag akut sugen på sojamjölk. mumma.

har varit och sett till att twingan får vara på vägarna i ytterligare ett år. fint det.

just nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska

ett. träna.
två. städa.
tre. sätta mig med en latte macchiato på stan och läsa en bok.

jag vet ju vilket som är trevligast. men de andra två gör ju mer nytta. gah.

klockan ett ska jag jobba.

igår sökte jag två kurser på linnéuniversitetet (töntigt) inför i vår. för nu pallar jag snart inte mer. måste tilbaka. och dessutom är det kurser som främjar min framtid. det är i alla fall vad jag hoppas på. mer avslöjar jag inte innan jag blivit antagen. dessutom har jag 1181 poäng i bostadskön på studentlyor. såe. boende blir ju inget problem. önskar bara att jag kommit längre än att flytta tillbaka till campus. men det är temporärt. och dessutom är det för flera personers bästa.

och sen har vi ju inte sett om det är kört med jobben ännu.

jobba på.

No comments: