Thursday, September 10, 2009

fÖR DIG.

det är inte roligt alltså. att vara ifrån den man älskar mest av allt. han är nära. men ändå så fruktansvärt långt bort. det är inte roligt att bara prata i telefon. att aldrig ses. att inte få kramas. att inte vakna tillsammans. att inte få dra fingrarna genom hans hår. att inte få den närhet som man behöver när man vet att den egentligen finns. alla saker som man önskar att man fick uppleva mer än två gånger i månaden.

det tär på mig det här. jag känner mig ofulländad. och oinsprerad. det är hemskt att erkänna det. men när jag är med honom blir allting mycket lättare. jag har äntligen hittat den person jag vill dela resten av mitt liv med. det är en känsla jag aldrig känt förut. jag har aldrig varit så säker. då vill man inte vara långt borta. det ska inte behöva vara så.

när man hittat en person som hela tiden får en att le. och skratta. en person som man kommer äckligt bra överrens med. en person man aldrig bråkar med. en person som behandlar en på det sätt man aldrig trodde skulle komma. då är är man lyckligt lottad. precis som jag. jag önskar bara att jag fick vara hos honom.

du är kärlek.

No comments: