Friday, August 28, 2009

fRAMTIDEN KANSKE.

okej. verkligheten borjar komma krypande. den slog mig ganska hart i ansiktet idag. jag insag att jag maste bestamma vad jag vill med mitt liv. typ nu. jag har skjutit pa det till efter resan. och det ar ju liksom nu. om tre dagar. vad hander?

vad ska jag gora? var skall jag bo? vad vill jag? fragorna ar manga och svaren betydligt farre. dessutom ar det alltid farligt att resa. det gor mig bara mer forvirrad. snart aker jag hem. hem till verkligheten.

jag har i alla fall jobb i host. verkar det som atminstone. men. det ar fortfarande ingen saker plan. jag ar trott pa [salange] nu. jag vill hitta min plats. jag vill ha ett fast jobb. ett fast boende. ett fast forhallande. ar det inte dags snart? det ar den dar javla graskalan igen. jag gillar svart och vitt. inte mittemellan.

mycket som lockar.

No comments: