Sunday, April 12, 2009

sÖNDAGSBLOGGEN

den här veckan är jag i tid. hade dock funderingar på att skjuta upp det hela till imorgon, men valde att ta mitt förnuft till fånga och helt enkelt ta tag i söndagsbloggandet. veckan har bestått av en jäddrans massa mat (inte bra), sol och kärlek. merparten av veckan har spenderats hemma hos mor och far. härligt. men nu är man tillbaka i grow lake. voilá.



veckans låt. florence valentin - spring ricco. titelspåret från senaste plattan är riktigt bra. liksom hela skivan. vi gillar florence valentin. det har vi alltid gjort. dessutom är love antell väldigt söt och det är ju aldrig en nackdel.
veckans ord. fräligt. det är inte fräscht längre. det är fräligt.
veckans i-landsproblem. det finns inga besöksparkeringar utanför min lägenhet. det är faktiskt förjävligt rent ut sagt.
veckans pryl. twingan. hon är bilen som numera är i min vårdnad.
veckans citat. upp som en sol och ner som en mona. [lillebror] myntar ett nytt uttryck som lämpligt nog syftar på mona sahlin.
veckans parentes. solen är bra.
veckans bubblare. veckans skrattanfall. som helt klart går till mig. jag har varit extremt skrattig hela veckan. och nellie gjorde ju inte saken bättre.

kommande vecka kommer till största delen bestå av ångest och stress. sen ska jag också bege mig ut ur landet ett par dagar. det är danmark och tyskland som väntar. en liten weekend tillsammans med v med familj.

No comments: