Thursday, April 23, 2009

sIFFRORNA FÅR TALA FÖR SIG SJÄLVA.

året i siffror so far. året alltså. observera.

1. personer jag älskat bortsett från vänner och familj.
2. gånger jag varit utanför landsgränsen. och gånger jag träffat min syster.
4. ordinarie tentor jag har kvar innan terminen är slut.
6. hockeymatcher jag sett live.
12. sms jag skickat till vietnam.
17. minuter jag sprang på coopertestet igår.
52. kronor min senaste inhandling gick på. ett kilo kyckling och lite godis.
106. dagar sedan jag kom tillbaka till växjö efter jul.
114. dagar som gått detta år.
251. dagar kvar på året.
1370. meter över havet jag befunnit mig på som högst.
1542. sms jag skickat.
3800. meter jag sprang igår.
6368. kronor min högsta hyra varit på.

japp. så är det.

3 comments:

syster yster said...

gillar inte att bara ha träffat dig 2 ynka gånger på 4 långa månader. det är tusan helt sjukt. och måste omedelbart få ett slut. så. alltså. växjö 7 maj. tjo!

älskar dig!

sis™ said...

jaa, jag röstar för det, med alla mina röster!
älskar dig <3

syster yster said...

och eftersom det är din blogg så får du ha alla röster om du vill! alltså är det genomröstat nu! boom! *kärlek*