Tuesday, April 21, 2009

aTT ÅLDRAS.

jag har jui glömt att berätta en av föregående veckas största händelser. ni vet hur mysigt det kan vara att pilla i andras hår. eller ja. åtminstone i hår tillhörande personer man tycker om och har en nära relation till. jag gillar det i alla fall. sagt och gjort. och veckans fynd blev snart en självklarhet. för mitt ibland tjocka och många mörkblonda hårstrån fanns en liten inkräktare. jag känner mig stolt och mycket nöjd med mitt fynd. jag känner mig oerhört tillfreds med det faktum att just jag var den som hittade det första gråa hårstrå tillhörande en viss v. det får man väl vara förnöjd med, eller hur? jag gillar det. det är liksom lite mysigt på något sätt. dock finns det inte kvar då jag stal det för att snart tappa bort det igen. men det var kul så länge det varade.


igår rakade han av sig allt hår. nu vill jag dock poängtera att de två inte har något samband. kalhygget på huvudet har varit på tal länge. det tråkiga är att jag inte fått se det live ännu. jag blir sist att göra det. inte okej. inte okej. fick dock ett mms igår så jag har sett resultatet. mumma. men vad ska jag nu pilla i? nåväl. det är det minsta problemet.

min karl har gråa hår. jag gillar det. fniss.

nu hoppas jag bara att det inte är jag som är källan till detta.

No comments: