Wednesday, April 1, 2009

bLANDAT BARA.

imorgon kommer jag vara officiellt handikappad. jag lovar. mina vader är snart ett minne blott. tack och hej.

när jag kommenterade på [karlslokens blogg] precis så fick jag verifieringsbokstäverna balls. hur roligt är inte det, va? jag skrattar inte ofta när jag är ensam. men jäddrans. sen har jag ju också ganska speciell humor. mogen humor framförallt.

förresten. jag har bokat hemresa till nästa vecka. jag längtar som attan. det bär av hem till östersjöns pärla på tisdagkväll och sen tillbaka till mörka småland på lördagen. aka påskafton. det är en big ass deal den här resan. min karl ska för första gången få träffa sina svärföräldrar. och sin svåger. och en styck mormor. och fröken e. under det sistnämnda är möjligheten att det kommer vara alkohol iblandad ganska stor. vin är ju något av ett tema. hur som. det ska bli spännande. vi får väl se vad domen blir. om allt resulterar logiskt så lär det inte vara några som helst problem. det är ju enkel matematik. jag har värdens bästa karl. världens bästa familj. och världens bästa vänner. allt annat än kärlek vid första ögonkastet är oaktuellt.

hej säng.

1 comment:

Karin said...

Det kommer gå hur bra som helst, haha, vad roligt att det är hans tur nu. Han har ju varit full på gotland förr ;D.. puss puss