Wednesday, April 1, 2009

fYSKISK AKTIVITET.


idag har jag gjort något revolutionerande. eller ja, det tål väl att diskuteras. men jag har i alla fall gjort någonting jag inte gjort på en sisådär sju år. jag har varit på fotbollsträning. ja det är sant. det gick över förväntan. och var otroligt kul.

det är bara ett litet problem med den här situationen. när man utför en fysisk aktivitet man inte utfört på sju år. då kan det hända att en viss mängd muskelfibrer bryts ner. även känt som träningsvärk. okej. jag har inte kommit till det stadiet ännu eftersom det bara var ett par timmar sedan jag tränade. men en sak ska ni veta. med tanke på hur min kropp känns just nu så ser jag inte ett dugg fram emot imorgon. jag kommer inte kunna röra mig. och vad värre är. jag skall träna imorgon också.

och nej. det är inget aprilskämt. jag har verkligen varit på fotbollsträning.

jesus amalia.

No comments: