Sunday, May 3, 2009

sÖNDAGSBLOGGEN.

veckans låt. lars winnerbäck - jag fattar ingenting. det har gått på repeat hela veckan. mest för att lasse är världens (!) bästa låtskrivare. ingen video denna vecka.
veckans ord. försommar. det måste väl ändå vara ett av svenska språkets vackraste och bästa ord.
veckans i-landsproblem. ipred-lagen. på riktigt. ett i-landsproblem.
veckans pryl. tenta. med tre ordinarie tentor i maj och en i juni har jag att göra. samt en omtenta. och två redovisningar. blä. och blä.
veckans citat. tänker att jag bara måste se mig om och leva lite mer. du vet hur jag är. lasse vet för mycket.
veckans parentes. jag fick en fluga rakt ner i halsen igår när jag var ute och gick. mums.
veckans bubblare. veckans idioti. spruta ut champagne. jag gillar det inte.

kort och koncist.

No comments: