Saturday, May 2, 2009

bITTERT.

så sjukt tråkig kväll. jag är inte den som tycker synd om mig själv. och det gör jag inte heller. men jag är så sjukt uttråkad idag. jag har städat hela lägenheten. jag har gått runt sjön. jag har diskat. men inget av detta var knappast något jag ville spendera min lördagkväll med. och framförallt inte ensam. jag är en väldigt självständig person. och jag gillar att vara ensam. när jag själv får välja det. typ inte idag.

p är inte i stan. hon är iväg med båten nere i blekinge-ish. storasyster svarar inte i telefon. s ville inte hitta på något för hon hade andra planer. har inte träffat henne på eveigheter. t svarar knappt på mina sms. och dessutom är hon inte i stan. nk är hemma i vetlanda. tk är i osket. och v har nån form av killar-kan-seminarium med m. trodde jag i alla fall. det visade sig dock vara fel. själv är jag mest hemma och skriver ett surt blogginlägg. sitter helt enkelt mest och bittrar och tycker för tillfället att folk i allmänhet är dumma i huvudet. dessutom är det jävligt surt att mina bästa är så utspridda. syster är i oslo. bror är i stockholm. liksom bästa e. och min härliga l. n är i götet. ska dock dit om två veckor. suz är på gran canaria. bättre än vietman dock. men fortfarande för långt bort. a är i östersund. ingen av dem är liksom någon man bara sticker över till för kvällen och dricker en kopp te. eller ett glas vin för den delen.


film. det är bra tidsfördriv. kanske ska se min absoluta må-bra-film ikväll. den kan aldrig ses för många gånger. dessutom har jag varit och köpt batterier på netto. det är också bra. för mig i alla fall.

vi steks.

No comments: