Friday, May 15, 2009

hELG.

så. idag har man varit och skrivit tenta. det innebär att jag bara har tre stycken kvar innan terminen (och hela min pluggtid) är över. bara tre. tre tentor till och med den fjärde juni. hur tänkte dom? nåväl. det är som det är. nu är det i alla fall helg. och helg är det. har föreläsning mellan 13-15 också. men det är nästan piss i missisippi.

klockan tre fyra nånstans bär det av på roadtrip med kära t. vi ska till götet. för att planera just roadtrip. så passande. t är inte helt med på planeringen, men ändå. det blir ett besök hos allra bästa n. vi ska flumma. dricka vin. kolla på eurovision. bruncha. och planera årets grymmaste resa som går av stapeln i augusti. oh yes.

nu ska jag skjutsa min karl till hockeybussen. han ska på fylleresa till helsingborg/ør. det passar ju bra att jag sticker också. så har jag en bra anledning till att inte svara på kommande fyllesamtal.

götet. watch out.

1 comment:

Lillebror said...

Hälsa götet från mig! O jag hoppas att du kommer hem snart!
Pusspuss älskar dig sis!