Saturday, May 9, 2009

bARA FÖR ATT.

I
AM.
CANADIAN!

fast det är jag ju inte. men molson beer har sjukt bra reklamer. hur som. idag när jag skulle stanna utanför v för att släppa av lite folk. då var båda platserna närmast lägenheten lediga. det har fan aldrig hänt förut. och det var antagligen bara för att jag inte skulle parkera idag. utan bara stanna. men i ren protest parkerade jag ändå. HA! där fick dom.

jag är på topphumör idag. har varit på bra humör jäddrans länge nu. men idag är det nästan oförskämt. gött som fän faktiskt. att vara på bra humör är bra för en massa saker. framförallt för folk i ens omgivning. det är ju så jobbigt när man är en gnällig jävel som bara försöker dra ner andra i sin olycka. det finns ju tillräckligt med sånt utan att jag ska behöva hjälpa till. nej. sånt vill vi inte veta av.

nu ska jag bli full.

No comments: