Thursday, May 21, 2009

sISTA.

en sak till bara. innan jag ska lämna datorn. och lite smått börja bege mig åt andra håll. nämligen hem till min ö. men. och missförstå mig inte nu. men.

jag är väldigt glad att jag inte ska gå på overallis idag. kollade in osa:n på facebook. vilka störningsmoment det skulle blivit. och kommer att bli. jag vet x antal personer som skulle kunna skapa riktiga intriger ikväll. och kommer att göra det. och jag slipper vara en del av det. skönt. många av dom som skall gå är såna personer som bara går för att de vill synas. och inte missa något. sånt klarar jag bara inte av.

och det vet ni. nu ska jag åka hem till min ö. dricka vin. sola. och tycka synd om människor som är dumma i huvudet.

fy fan vad jag är bra.

1 comment:

Anonymous said...

åh! hoppas du får en underbar vistelse på ön.. hoppas våra vägar korsas i sommar nångång;)