Monday, May 18, 2009

sOMMAREN.

sådär ja. nu har man bokat lite hemresa. tydligen var det många som ville åka till sveriges bästa ställe i helgen. så istället för onsdagsbåten fick jag ta torsdagen. så jag åker på torsdag och kommer tillbaka på måndagkväll. ska bli skönt att komma hem lite. helgen här lockade ungefär minus tio dessutom. med 56 kronor på kontot och en upcoming allkårsvecka är det inte speciellt kul att stanna kvar i stan. det betyder ju att alla kommer vara fulla och jag lockas varken av det eller av att låna pengar till att deltaga. dessutom åker både p och v härifrån. liksom en annan.

usch. jag känner redan nu vilken jobbig och tung sommar detta kommer att bli. och den är snart här. det har gått så galet fort nu den sista tiden. jag ser fram emot sommaren. inget snack. det ska bli riktigt gött att få jobba igen. jag trivs fantastiskt bra på mitt jobb hemma. och pengar behöver jag mer än någonsin. dessutom kommer både min bror och syster befinna sig massor hemma i år. och e kommer vara hemma fyra veckor. jag gillar det. men trots att så många är hemma på sommaren. och trots att jag befinner mig på sveriges bästa ställe. så kommer det bli otroligt ensamt. sen upp på all ensamhet under juni och juli så åker jag bort en månad i augusti. det blir lättare för mig dock. jag är ju den som åker bort. men ändå. tungt. jag känner det redan. det gäller att ta vara på de dagar som är kvar nu. och därför åker jag hem..?

nåväl.

No comments: