Thursday, May 21, 2009

aAARRGHH.

att det finns människor som kan förstöra hela ens liv bara genom att existera. det är lite sjukt. okej. det kanske är jag som har problem. men jag är fan inte ensam om det.

nu blev jag überbitter. det var fan längesen jag var det. när jag blir überbitter tänker jag för mycket. just nu tänker jag på om den här hösten ska bli liks jävla pissig som den förra. hatar när jag sätter griller i huvudet på mig själv. men det gör jag.

folk undrar varför jag ska stanna i den här hålan. det är så de uttrycker sig. jag undrar också. vad ska jag göra? vem ska jag umgås med? var ska jag bo? s har jag tappat. p blir student igen. ett liv jag tröttnat på för länge sedan. v kommer inte ha tid med mig. hockey hockey hockey. och han blir ju kombo med m dessutom. känns inte som att en annan kommer få mycket plats där inte. fotbollen känns sådär. jag kommer liksom inte in i det ordentligt.

nej jag vet fan inte. och ju fler som frågar varför. desto mer undrar jag.

varför?

No comments: