Saturday, May 23, 2009

rÄTTELSE.

nu fick jag lite ångest efter att ha skrivit det förra inlägget. eller snarare det innan. det är väl självklart att jag vill vara hos v. jag önskar bara att jag kände mig lite mer hemma där nere. jag misstänker att det kommer bli mycket annat hittepå i höst nämligen. just för att jag inte gillar stället och att vi inte kommer ses så mycket. sen när jag håller på med mitt så kommer vi ju ses ännu mindre. men jag kan ju inte anpassa mitt liv efter hans. det funkar ju inte så. inte nu.

det blir bra. dessutom har jag gjort grym chokladmousse. vit. inte gott. men vad gör man inte för familjen. och en efterrätt har ju inget dött av.

tror jag.

2 comments:

Anonymous said...

Du har inte tappat mig. vi får ta en vinkväll och komma på rätt spår igen. Xjobbet har tagit för mycket tid, men jag skriver inte det själv. Jag är kvar till hösten med ;)
SoS

Syster Yster said...

Allting var supergott, inte bara moussen. Mumma för tösen! âlskar dig mest allra käraste syster, det var underbart att äntligen ses igen. Lova att det aldrig går så här länge igen! Jag klarar inte det, jag blir halv.... Älskar dig! Puss puss