Thursday, May 7, 2009

gAMLA MINNEN.

minns ni det [här]? det är nu ett minne blott. det har nu blivit en dag av min vardag. och allt började på den lilla skitön i spanien. aldrig att jag kunde tro detta. idag sitter jag nu och tittar på kvartsfinalen i mellan sverige och tjeckien i hockey vm. kan det bli en repris mån tro? i sådana fall blir det canada mot sverige i semifinalen i år igen. och då måste jag nästan fira på något vis. och självklart smyg(skulle inte tro det)hålla på det enda rätta laget.


om någon undrar så har jag en viss förkärlek till ett visst land i väst. jag säger inte att det måste ha något att göra med vilket lag jag skulle hålla på i en eventuell svensk semifinal. men det skulle kunna ha.

för den som undrar är jag jävligt duktig på att laga mat. och på att göra drinkar. och framförallt. på att dricka vin.

skål.

No comments: