Tuesday, January 18, 2011

pRESS.

the only pressure i'm under is the pressure i've put on my self.

men det var då jäddrans vad seg det skulle gå med tavlan jag håller på med. det är alltid så när jag ska måla och jag måste måla. då går det inte.

men.

vi kör. den ska vara färdig på fredag. if not. så är jag rökt. eller. det är ju ingen som vet att den ska vara färdig då egentligen. men det hade varit trevligt att få med den till malmö. annie. om du läser detta så måste jag göra dig besviken och erkänna att den inte är till dig. men jag tänker att vi ska dricka champagne istället.

ska uppenbarligen till malmö i helgen. åker ner på fredag eftermiddag och stannar till söndag kväll. ska ner och fira två fina tjugofemåringar. den ena fyllde redan för en vecka sen. och den andre fyller på fredag. småbarn.

No comments: