Friday, January 21, 2011

cHANGE YOUR MIND.

citatlös.

coldplay alltså. jag blir bara irriterad när jag hör dem. jag vet inte varför. en gång i tiden var det ett av mina absoluta favoritband. nu avskyr jag dem. nästan i alla fall. ogillar är kanske ett bättre ord.

bort bort bort.

egentligen vet jag nog varför. de är så sjukt uttjatade. och dessutom påminner de kanske inte bara om en massa roligt. men det är ju intressant det där hur man kan gå nästan extremt från det ena till det andra. det händer då och då. men. ja.

nog om det. i natt fick jag hela sängen för mig själv. v valde att sova på soffan. det är ju alltid mysigt. oftast om någon part bestämmer sig för att storma ut och lägga sig på soffan istället så känns det ändå som att någon gång under natten kryper man tillbaka in i sovrummet. men icke. så morgonen har börjat härligt idag. inte. men jag tog en promenad på egen hand och tänkte att ingenting ska få förstöra mig helg. eller min dag.

nu ska jag packa. sexton tjugosju går mitt tåg ner till malmö. här är förresten en bild på födelsedagspresenten till aa. den blev färdig igår och jag tror jag ska låta den vara som den är men jag är inte säker än. kanske ska piffa till den lite med en svart tuschpenna men vi får se. fin va?


malmö då. jag har inte varit där på så himla länge. förhoppningsvis lyckas jag undvika en viss j där nere. men det skulle inte förvåna mig om jag springer på honom på stan. vi gillar inte honom i min familj. längre. men. sist jag var i malmö då. jag tror fasen att det var våren tvåtusensju. och då var jag där ganska frekvent. det var en bra vår. den bästa till och med. min och karins vår på något sätt.

räknar med att denna helg lever upp till förväntningarna.

idag är en mycket konstig dag egentligen. det är en sorgens och lyckans dag. vi tänker på dig johan och tänder ett ljus. två år har gått. jag ska hälsa sonen din.

vi hörs.

1 comment:

Karin said...

Jättefin tavla gumman. du är helt grym på det där ju. puss