Sunday, October 25, 2009

sMÅLANDET.

så var vi inne på den mörkare delen av året. men jag är okej med det. jag gillar vintern. och jag gillar min snowboard. mumma för tösen. och nu är det inte långt kvar. ska bara se till att man kan komma iväg på någon form av skidresa också. annars är det ju inte mycket ha.

sticker till småland idag. båten avgår sjutton nollfem och sen kör jag åtta mil till åseda. smålands centrum. eller hur var det nu... stannar nog där till tisdag morgon. kanske. åtminstone i natt. på tisdagkväll verkar det bli desperate housewives med n. och på onsdag ska jag vara duktig hockefruga och se match. blir nog bra det. ska blir skönt att träffa v igen. det har gått lite för lång tid mellan mötena den här gången. men nu är det inte många timmar kvar. elva kanske. sån cirka. ska försöka göra lite nytta när jag är där nere också. så nu skall det printas cv och sen är det bara att hålla tummarna.

igen. eller ännu.

No comments: