Monday, November 2, 2009

dET HÄNDER.

jag ska på arbetsintervju. på måndag. en halvtidstjänst. men det känns gött. i växjö då. jag gillart.

och just det. jag ska bli sambo. på riktigt. och jag älskar det. det känns så otroligt bra. bästa v. första samboskapet. eller ja. som inte är en vän eller släkting då. att bo med sitt syskon kan jag varmt rekommendera. det är ju inte så svårt eftersom man redan bott hela livet tillsammans. men en vän? nae. don't go there.

nu blir det i alla fall spännande det här.

3 comments:

Marie said...

Weee äntligen!!

Puss

Karin said...

Så himla roligt för din och er skull.. det kommer bli kanon, och lägenheten känner du ju redan =).. pyss pyss

Syster Yster said...

Haha jag väljer att läsa sista delen i inlägget en extra gång och fnissa lite...;)

Är så otroligt glad för din skull min ängel, verkligen! Det kommer bli superbra, tjohoo!

Puss puss