Wednesday, October 14, 2009

aTT LOVA FÖR MYCKET.

jag är så osugen på att gå till gymet. idag var jag uppe innan solen. i alla fall nästan. usch. det var länge sen jag gick upp så tidigt. dessutom är det skitkallt. och faktumet att alla element i hela huset fungerar utom mitt gör ju inte saken bättre. så nu sitter jag här och fryser häcken av mig. spänner mig som en gnu. det blir inget bättre av.

kanske lika bra att gå till gymet då. har lovat mig själv lite spontant att jag ska träna varje gång v tränar. men det är ju inte kul (billigt) att träna sex(!) dagar i veckan. åtminstone inte när man lever på ett tio-gångskort på gymet. kanske får spara på det löftet till mig själv till dess att jag flyttat ner till småland igen. och skaffat mig ett rullande medlemsskap på ett eller annat träningscenter.

det betyder dock inte att man får slappa nu. jag missade träningen igår. så nu får jag faktiskt ta tag i mitt tragiska jag om jag ska bli höstfräsch. dessutom har jag lite samtal att ringa. och då är det bra att vara pigg och alert.

hej form fitness.

No comments: