Monday, October 12, 2009

sTORASYSTERS OCH LILLASYSTERS ROLL.

slängde precis iväg en bitter kommentar i min brors blogg. kändes sådär nu när jag publicerat den. men eftersom det inte går att prata med honom så får man skriva istället.

ringde syrran igår igen. fick upptaget. inget sms. ingen tillbakaringning.

har bott med brorsan i en och en halv månad nu. vi har fortfarande inte umgåtts. han skriver att han är uttråkad. han är iväg komstant. har alltid något som väntar. har aldrig tid. och han snackar om att vara uttråkad. han ska vara glad att han inte lever mitt liv just nu.

när man inte ens kan umgås med sina egna syskon. vad gör man då? jag är uttråkad om någon. jag har saker jag vill berätta för mina nära. men.

en annan gång kanske.

1 comment:

SysterYster said...

Älskade bästa, nu fick jag sjukt dåligt samvete... Gillar inte att det bara blir upptaget när man ringer på den svenska telefonen :( då märker man ju inte att nån (du) ringer. Viktigaste samtalet och så har jag missat.......buääähhhh!
Saknar dig så sjukt sjukt mycket!
Pussa